Nu ska vi alla dö

Klockan är 4 och jag kan inte sova för fem öre! Jag vill bara sova. Sova, sova, sova massor. Jag har bäljat i mig te hela kvällen och natten för att min hals känns skum. Inte så att jag har ont i den eller något, den känns bara... skum. Det är väl svininfluensan som är på besök. Det är väl min tur nu antar jag. Vi alla ska ju dö i den.. right?

Haha, eller inte. Visste ni också att jorden ska gå under 2012? Så alla som inte hunnit dö i svininfluensan innan dess kommer ändå dö då, om 3 år. Hemskt va?

Denna hysteri är ju bara för rolig. Människor är ju bara för roliga. Akta er för svinen så att de inte äter upp er!



Ja, medierna har t.o.m. lyckas sprida skräcken för influensan långt in i sjumilasskogen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0