När jag dricker sprit VILL jag bli full

Med risk för att låta som en riktig fjortis (men vad spelar det för roll? alla vet ju att jag är en?) så tänker jag ändå skriva om detta. För jag är så fruktansvärt trött på folks jävla bullcrap. Hör jag "jag dricker inte för att bli full utan för att det är gott" en enda gång till kommer jag att skrika rakt ut. ALLA som väljer att dricka sprit dricker det för att bli fulla, inte för att det är gott. Sprit är nämligen bland det vidrigaste som finns, men vi väljer ändå att dricka det eftersom att få saker går upp mot en skön fylla.

Jag dricker för att bli full. Och jag tänker aldrig någonsin klämma ur mig att jag gör det för att det är gott. Om jag dricker sprit så vill jag bli full. Varför bara inte stå för det? Vad är det för fel med att vilja bli full? Vi alla vill ju det då och då. Hade jag velat dricka något för att det är gott hade jag druckit cola. Men om det nu är så jävla gott, varför surplar ni inte er vodka/lime till varenda jävla måltid då? GAH!

Och nu vill jag bara tillägga att jag inte syftar på någon öl eller någon cider eller så. Det kan jag förstå om man tar ibland för att det gott.


Ja, det va väl typ det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0