Marabou Vinter Edition

Okej, jag må vara efterbliven när det gäller Gossip girl, men när det kommer till choklad.. ja då är jag långt före er. Titta nämligen vad jag just upptäckte. För er som längtar till vintern kan jag säga att den snart är här, om bara fem veckor faktiskt (vecka 44). I form av choklad i alla fall. Marabou släpper nämligen sin Limited edition VINTER i butik då.

Den här chokladen ska tydligen smaka; kardemumma, nejlika, peppar, ingefära, kanel och vanilj. Det låter ju typ som.. pepparkaka? Jul alltså.


Låter ju jävligt gott. Jessica, we gotta try this.






ps. dessutom så ska tydligen marabou sommar samt marabou amigo utgå ur sortimentet.. men det är ju inte så konstigt, det var ju riktigt äckliga smaker. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0