Jag är en riktig drömmare

Jag har stora problem med min sömn. Och då menar jag inte att jag inte kan sova eller så, utan snarare att jag drömmer så sjuka jävla grejer varenda natt. För det mesta får jag bara ett gott skratt när jag vaknar, men ibland är det värre än så. Hur normalt är det egentligen? De flesta jag känner brukar i alla fall få ett par drömfria nätter då och då, men inte jag. Nej, jag drömmer varje natt. Eller, jag kommer ihåg det när jag vaknar. Drömmarna är så intensiva.

Vad jag ville komma till är att jag har teven på. Ljudet är av. Trean är på och det visas någon film. När jag lyfter upp blicken från datorn till teverutan ser jag plötsligt en äcklig orm slingrandes och hur den går till attack mot en av huvudrollerna.

Ormar. Det är bland det vidrigaste som finns (ja, tillsammans med spindlar, höjder, berg-och-dalbanor, katter, mörker.. ja you get it, haha). Och vad som väntar inatt efter denna hemska bild på teven är min återkommande dröm med ormar. Jag drömmer väldigt ofta att hela lägenheten fylls med ormar. De finns överallt, i varenda hörn. Usch så vidrigt. Jag vaknar jämt i panik och kallsvettas.

Jag hatar ormar. Jag hatar den där jävla drömmen. Nu vill jag inte sova.

Vad är det för fel på mig och mitt drömmande?? Hur blir man av med detta "problem"??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0