Inget slut på dessa sjuka drömmar...

Jag drömde som tur var inte om några ormar inatt (phew!). Däremot drömde jag någonting annat mycket skumt, as usual. Det började med att jag och Jessica skulle förstora läpparna med fillers och bestämde oss för att boka tid hos Stina Auer som typ ska vara bäst i Sverige på detta. När vi kommer dit ser vi att hennes klinik ligger i en gammal, smutsig, förfallen och mörk lokal in the middle of nowhere. Jag blir ju självklart väldigt misstänksam och skeptiskt men vi kliver in i alla fall.

Ett, två, tre och Jessica ligger nersövd(!) för att få läpparna fyllda. Nedsövd liksom.. Jag ser att Stina tar fram en spruta och just som hon ska börja spruta in skiten i läpparna så snubblar hon, ramlar ner på det smutsiga, äckliga golvet och tappar sprutan. Men hon ställer sig genast upp, tar upp sprutan från marken igen och börjar spruta in det i Jessicas överläpp! Vid det här laget fick jag panik och trodde Jessica skulle få leva med missbildade, muterade läppar hela livet pga alla bakterier sprutan fick med sig från det där äckliga golvet...

Sen minns jag bara att jag försökte ta mig därifrån. Vad som hände med Jessica vet jag inte, men hennes läppar ser i alla fall normala ut så vitt jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0