Godmorgooooon

Gud vad är det för fel på mig?! Varför vaknar jag alltid tidigt och kan inte somna om dagen efter jag har varit ute och druckit? Usch, vanliga dagar sover jag gärna bort hela dagen och är apseg när jag tar mig upp runt 12-snåret. Idag vaknade jag typ 10 och ville gå upp direkt. Andra tar sovmorgon när det varit ute och partajat. Inte jag, jag går upp extra tidigt. Ja, ni hör ju själva hur det låter...

Är det det som är hemligheten? Är det det ni morgonpigga människor håller på med? Förtär ni alkohol hela nätterna för att komma upp i tid? Eller är det bara jag som ägnar mig åt sådana sjukerier?



Kommentarer
Postat av: granis

Hahah min dag har varit hur seg som helst,det blev nog någon droppe för mycket igår..=)men det va trevligt att träffas! fast fattar inte hur ni kan känna igen mig, för jag lägger ju inte ut speciellt många bilder på mig :O

2009-09-06 @ 22:35:43
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0