En myskväll med B2

Hallå bloggisen. Igår åkte jag ut till Rönninge och mötte Jessica. Sen åkte vi till hennes mormors supermysiga hus och spenderade natten där tillsammans, haha. Vi lagade middag för 6 pers fast vi bara va 2 st, vi såg idol, kändisdjungeln och united 93 och sen bastade vi mitt i natten. Hur mysigt som helst med andra ord.

Dock var denna gång lite annorlundare. Vi skaffade nämligen fram mat på gammalt hederligt vis istället för att handla i affären. Här skördar Jessica potatisen tex...


EDIT: Jessicas hår är egentligen inte såhär vitt. Det är mer gult. Typ kycklinggult, som mitt oxå är.

Såhär gott hade vi det efter middagen. Notera pillerna på bordet också...




Jaja, det var det. Blev tyvärr ingen uppdatering igår eftersom att tangentbordet hos Jessicas mormor inte fungerade. Eller så var det vi som inte fick det att fungera...

Dock hände något skumt vid typ tvåtiden på natten. Någon med dolt nummer ringer Jessica på hennes mobil. När hon svarar är det helt tyst. Personer ringer alltså mitt i natten för att inte säga ett smack. Vem gör så? Man slutar aldrig förundras över folk asså.. Kanske ville personen bara höra hennes röst? Haha!



Kommentarer
Postat av: Gunde Svan

det var jag som ringde

2009-09-17 @ 14:14:37
Postat av: Emelie

liar liar pants on fire!

2009-09-18 @ 01:16:31
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0