Äntligen hemma

Nu har det blivit 5 september och det betyder att B2 fyller år! Graaattiiiiis Pessiiicaaa! :D


Kom nyss hem från jobbet. Ni kan inte förstå hur hungrig jag är. Min mage bara skriker efter mat. Jag har inte ätit sen lunch idag. På min rast fick jag för mig att jag skulle klara mig på en yoggi yalla. Det kanske jag hade gjort om jag hade kommit iväg i tid från jobbet, men det var ju bara att fetglömma. Håkan Hellström hade konsert på Grönan idag och det var sjukt mycket folk i parken och ja, kaos helt enkelt. En timme senare var jag påväg från jobbet iaf. Och nu är jag äntligen hemma. Snart är maten klar. Sen är det sova som gäller för att sedan upp och jobba igen imorgonbitti :)


Jag fick kura in mig i en filt nu när jag kom hem för det är ju isbjörnar ute!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0