Två blondiner, två kameror

Förra söndagen tog jag och Jessica en sväng till Ikea för att sedan gå på bio i heron och se Min stora feta grekiska semester. Vi hade båda tagit med oss kamera för att dokumentera soffprovningen och ta en bild på oss själva i vår eventuellt framtida soffa. Tror ni vi tog några bilder? Nej, självklart inte. Men när vi har gått ut från Ikea och är påväg därifrån stannar Jessica upp och säger att vi i alla fall måste ta någon bild till bloggen och bestämmer sig för att fota själva byggnaden. "Får jag vara med på bilden??" frågar jag ivrigt och ställer mig genast och poserar. När hon tagit bilden och granskat den säger hon "du syns knappt!". Med djup entusiasm svarar jag "Åh vad bra!".

Sen slog det mig att jag också skulle ta en bild och då var det givetvis Jessicas tur att va med på bilden. "Se till att få med ingången, att man ser att det står ingång!" säger hon med bestämd röst. Jag försökte så gott jag kunde, det kan ju vara lite knepigt det där. Och ja, resultatet blev ju rätt bra, bortsett från alla spöken som kom med på bilden. Mest gillar jag Jessicas pose, den för tankarna tillbaka till vårt besök i pingstkyrkan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0