Kissie the kissiecat

Kissie och Amir var ju på samma kryssning som vi var på häromdagen. Många killar verkar ha åkt på kryssningen bara för att få se en skymt av detta blonda bombnedslag, Kissie. Lite för långt tycker jag dock att killarna går när jag går förbi och de säger: Hej Kissie!
Då blir jag inte glad kan man säga. Mitt svar blir: Nä, fyfan vad elakt! Fyfan asså..

"Nej vi mena inte så" får jag tillbaka. 
Börjar direkt tänka: Jag är inte svarthårig naturligt, jag har inte mörka ögon, har inte en meter utväxt, använder inte löshår, är inte fejkbrun, photoshopar inte mina bilder, är inte lika smal som henne, har inte läppar som en guldfisk, är inte kaxig, har större tuttar - ja, listan kan göras väldigt lång.
Den enda likheten jag kan hitta mellan oss är möjligtvis hårfärgen, trots att mitt hår är gult och hennes vitt? Och så är hon ju tydligen bara nån cm kortare än mig också... Men att bli kallad Kissie, det är nästan så man överväger att färga håret brunt..


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0