Hoppas John blund tittar förbi snart...

De senaste dagarna har jag sovit, sovit och sovit ännu mer. Jag har sovit dagar och nätter och däremellan. Typ. Jag har sånna perioder då jag kan sova hur mycket som helst, tröttheten tar aldrig slut. Förens nu. Jag var jätteglad vid tiotiden ikväll när jag äntligen la mig för att sova. Somnade hur gott som helst, nyduschad med nytvättade lakan. Vaknar upp helt utvilad och superpigg och inser att klockan är ETT! Jag har alltså inte ens sovit halva natten. Och jag kan inte somna om heller. Känns helt jävla omöjligt. Jag har alltså sovit för mycket. Nu kommer jag vara som en duracellkanin de kommande dagarna ist...



Så vad gör man nu??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0