Här dyker jag upp ibland

Ja, jag dyker ju bara upp med inlägg här i bloggen några enstaka gånger per månad. Ofta har det berott på bloggtorka men nu den senaste tiden har det berott på att jag haft rätt mycket att göra. Har varit sjuk lääänge, haft möten och jobbat. Ja, inte mycket tid över till bloggandet. Har inte haft nån lust att blogga de dagarna för att meddela er om hur trött jag vart eller hur jobbigt jobbet vart för det inser väl redan ni där ute att det är sjukt jobbigt att va sjuk och det är och ska va jobbigt att jobba.

Med tanke på att hösten är här och min hosta inte riktigt ger med sig så åkte de kära uggsen fram idag och mina nyinköpta vantar. Kände mig lite fånig men samtidigt vettig när jag mötte småtjejer med ballerinaskor på gatan... Hum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0