Ett sönsdagsäventyr

Idag åkte jag och Samira förbi Veronica i Farsta för att lämna en blomma och gratulera henne för idag var det nämligen hennes födelsedag! Vi firade ju henne förut, men vi ville stanna och säga grattis idag med :)

Sen begav vi oss ut på ett äventyr, vi skulle nämligen iväg till Barkarby och kika lite på både det ena och det andra. Det är ju inget ställe man åker ofta till med tanke på att det ligger heeelt off så det var kul att komma dit i alla fall. Inte för att jag hittade något direkt, kikade dock mest på heminredning och sånt.

Nu ska jag sova. Sov en timme i natt, riktigt hemskt för en sån sjusovare som mig. Men jag gjorde annat trevligt istället :)


Godnatt, <3








Kommentarer
Postat av: Dellion

"Men jag gjorde annat trevligt istället :)"

Hihi =P

2009-10-12 @ 19:44:22
Postat av: Emelie

Hahah, javisst ;D

2009-10-12 @ 22:49:05
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0