Ellen på smällen... hahah skoja bara, lät så roligt i huvudet såhär mitt i natten.

Usch, vaknade för en stund sedan och kan inte somna om. Tankarna bara snurrar runt i skallen, har svårt att sova nu förtiden. Bara vrider och vänder på mig halva nätterna och vaknar jag kan jag inte somna om och jaa, det suger ju.

Slog på teven och kollar på ett gammalt avsnitt av Ellen DeGeneres show. Det är avsnittet där hon avslöjar att hon ska bli en del av juryn i American Idol. Helt sjuk genialiskt tycker jag, minns att jag blev sådär överdrivet glad när jag fick veta det. Den som kom med förslaget bör få en fet jävla löneförhöjning. Ellen är nog en av de skönaste tv-personligheterna som finns idag. Ellen rules.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0