This is it. God bless you Michael.

I'm speechless. Jag och Suzanna tog en shoppingrunda idag och beslutade för att se Micheal Jackson - This is it. Det kan ha varit mitt bästa beslut någonsin. Det var tveklöst bland de bästa jag sett. Och det var faktiskt inte förrän idag som jag insåg att han faktiskt är död. Och då började jag böla givetvis. Och jag har skrattat, skrattat tills jag bölat. Micheal är en fantastisk person. Jag har ryst och haft gåshud genom hela filmen. Jag har stått emot sjuka cravings att ställa mig upp och gapa med i varenda låt. Vilken lycka. Ren jävla lycka.

Nu är jag arg. Arg över att han hann dö. This is it skulle garanterat ha blivit den bästa turnén genom tiderna. Men det är väl inte så konstigt kanske, det kan ju inte bli annat med världens genom tiderna bästa artist.

Väljer att avsluta detta med ett citat från en tjej vi satt brevid på biografen.

"Asså shit. Han var 50 år och hoppade omkring på scenen sådär... och då tog han inte ens i och gjorde sitt bästa"

God bless you Michael.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0