Självmord

Inatt ringde min bror kvart över tre och bad mig komma och hämta honom nere i Rönninge.. Så jag kliver upp, går och stänger igen mammas och pappas sovrumsdörr för att de inte ska vakna av ljuset från bilen. Sen smyger jag mig ut och startar bilen. Då kommer min mamma kutande ut efter och knackar på rutan.

-Vafan är det som händer? Frågar hon.

-Öh, jag ska hämta Robin, svarar jag.

- Jahaaa, okej :) var är han?.

- Rönninge, svarar jag surt och åker iväg.


Jag frågade henne nyss om nattens händelse. Hon hade blivit orolig och fått för sig att jag skulle åka och ta livet av mig med tanke på hur deprimerad jag varit de senaste dagarna. Kunde inte göra mer än att skratta.. Fast man vet ju aldrig.. haha

"Vänta tills du får egna barn Jessica, då vet du hur det känns, haha!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0