En såndär spännande lista för att jag har tråkigt och inget att blogga om

1. De 3 senaste köpen jag gjort är en brun/beige tunika från H&M, ett par fuskpälsvantar från Lindex och en svart tröja från VILA
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Robban haha, kissies EX och min goda vän
3. Det senaste jag googlade var "citronsås"
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin kan vara något av alla sko-par jag aldrig någonsin använt eller ett par silvershorts från zara som satt perfekt i provrummet men någon vecka senare var för små..?
5. I min handväska har jag just nu hmm.. plånbok, paraply, miniräknare (ja, det är inte lätt att vara blond hehe), värktabletter, p-piller, två olika parfymer, fishermans friend, läppglans, puder och skinnhandskar.
6. Min favoritgata i världen är typ alla i London! Strandpromenaden i Marbella är ju en favorit också...
7. Mitt signaturplagg ja det måste väl vara rosa uggs då, haha
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min balklänning givetvis. Fast ska vi tänka mer vardagligt så är det väl min skinnjacka från Acne (som jag heller aldrig använder).
9. Jag är beroende av för mycket. Socker, pussar och mascara, tex.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord, söt, enkel och halvmodern
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M
12. Jag har aldrig köpt något från flera flera butiker. Men om jag ska välja ett ställe jag velat handla från så är det nog Filippa K.
13. Jag fyndar bäst på ZARA
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Blondinbellas faktiskt
15. Mitt nästa stora inköp ska bli en jacka av något slag
16. Min stilikon är ingen aning. Men får mycket inspiration från Dollyblond
17. I min skosamling har jag alldeles för få skor
18. Min drömväska är en Hemés Birkin såklart
19. Varje månad shoppar jag för heeelt olika från månad till månad
20. På nätet shoppar jag helst just nu från nelly.se
21. Min favorit-modeblogg är Dollyblond.se
22. Jag är som snyggast när jag är brun och relativt nyblonderad
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Pessica! Vi måste ju matcha varandra jämt!
24. Mitt hår är slitet och sönderblonderat och i behov av en klippning
25. Mitt drömjobb är åh jag vet inte! Men just nu står det mellan svensklärare eller rekryterare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0