27-28 November

Just idag är det ett år sedan som jag och Pemelie åkte på vår första kryssning tillsammans. Tyvärr kan vi ju inte fira det med en ny kryssning eftersom vi är för små för att åka på en fredag. Jag minns hur vi för exakt ett år sedan, vid denna tidpunkt hade överkonsumerat Red Bull, hade slutat kinesiskalektionen och var påväg till Värtahamnen. Red Bullen hade gjort oss helt skakis och båda hade hjärtklappningar och vi fick för ett tag för oss att vi kanske bara var nervösa inför kryssningen? Haha!

Ingen av oss hade varit på Rhodos men där hamnade vi iallafall, på Rhodos Reunion-kryssningen. Det är nog den roligaste kryssningen vi vart på tillsammans för jag minns i princip inte en enda detalj därifrån. Det enda som var misslyckat med den kryssningen var att våra hårfärger inte blev riktigt som vi ville. Emelies hår blev grått och mitt blev Barbie-gult - men vi var ju lika snygga för det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0