Vilken lördag!

Mensen är på ingång och jag har en så jävla jobbig mensvärk. Men det hindrar inte mig från att hålla igång inte. Det har varit en aktiv dag at la casa de moi. Har gjort en hel del faktiskt, trots att jag knappt sovit något inatt. Kanske 4 timmar sammanlagt. Jag har hunnit städa, posta inbjudningar, lämnat böcker på biblioteket och gjort ett skolarbete i City Planning som skulle ha varit klart innan jul.. bra jobbat!

Nu ligger jag och kollar på Lazio mot Udinese. Jag är så stolt, har lärt mig så mycket om Lazio och om fotboll på sistone. Snart är jag expertkommentator, haha. Till det dricker jag givetvis trocadero och äter sipps med dippi. En perfekt mensontkväll med andra ord.



Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0