Lovely lovely tuesday

Hej på er alla bajskorvar. Skrev ett inlägg i skolan idag men det verkar ha försvunnit, blä vad blogg.se suger ibland.

Den här dagen har varit otroligt lång men så jävla bäst. Vi inledde morgonen med ett muntligt prov i Religion B där vi scorade MVG. Vidare in på Svenska C och opponering, där vi båda fick veta att vi får MVG i slutbetyg i det ämnet. Sen blev det lunch på kajen med jordgubbar i det härliga vädret. Där gjorde Jessica nått slags test på mig ifrån en tidning. "Är du en svärmorsdröm?" hette det. Jag blev självklart "The dream", alla svärföräldrars dröm. Inte så konstigt kanske, jag (vi) är ju nästan för bra för att vara sann ibland.

Efter skolan la jag mig pladask i säng och somnade direkt. Vaknade nyss av att mamma ringde och väckte mig. Förstod varken var det var för dag eller tidpunkt, helt slutkörd.

Nu sitter jag och funderar på hur mycket rosa det går att ha i en outfit utan att det blir fööör rosa, men jag tror faktiskt inte att det går. Ju mer rosa desto bättre. Så nu ska jag ta och sätta på mig både ett rosa linne och en rosa kofta. Senare ska jag belöna mig med en riktigt myyyysig natt.

Pussen,

Kommentarer
Postat av: Dellion

You go girls :D

2009-05-27 @ 15:38:43
Postat av: Emelie

Hihi, tack :D

2009-05-28 @ 02:41:25
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0