Snuskig ordvits

Idag fick jag höra något som faktiskt var lite småroligt. Och visst, jag må vara otroligt trög som inte kommit på detta tidigare men ni kan inte förvänta er så mycket av en blåst liten blondin som mig..
Hur som helst. Britneys senaste hit heter ju "If you seek Amy".. men detta ska då istället betyda "f u c k me". Det låter ju faktiskt så. Där var Brittan allt lite klyftig med sin ordvits. Bra jobbat! Hihi.

Lyssnade igenom hela hennes album Circus när det släpptes, men hoppade alltid över just If you seek Amy för att jag aldrig tyckte det var särskilt bra..






Kommentarer
Postat av: räven

Jag får inte ihop det.

If you seek Amy låter ju inte alls som fuck me?

2009-05-07 @ 16:25:16
Postat av: Emelie

Jorå.. uttala bokstäverna var för sig i ordet fuck. F.u.c.k. me ;)

2009-05-07 @ 17:16:28
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0