Skivtider

Hallå bloggisen. Mitt i natten är det nu, men jag kom precis hem så tänkte passa på blogga innan jag går och lägger mig. Eller ja, ställer ner datorn brevid sängen för att sova..

Vi var som sagt på Annas skiva ikväll. Den var på café umbra och trots att det är så litet där så hade vi väldigt kul. Dansade (nyktra!) hela kvällen till en massa välkända hits och när de spelade Håkan blev jag helt vild. Helt klart kvällens bästa, och så Grease förstås. Sen drog vi i alla fall vidare till After och hälsade på Martin.

Nu är jag så sjukt trött i fötter och hjärna att jag inte ens orkar sätta igång projekt: Ta bort sminket. Eller kanske snarare: ta bort den vattenfasta mascaran. Min vanliga mascara var helt slut så jag fick ta min vattenfasta och den är verkligen vattenfast. Tvålfast, eye makeup removerfast, ja you name it. En bra studentenmascara med andra ord..



Nu ska jag ta och sussa. Hoppas ni haft en trevlig första maj allihopa.

Pussisar,




PS.INGEN HAR VÄL MISSAT VAD SOM HÄNDER PÅ TISDAG??? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0