Same same

Idag är en sån där dag igen när jag inte orkar skriva. Jag vet inte vad jag ska skriva heller för den delen, jag har haft så grymt jävla tråkigt. Dessutom är jag helt ensam hemma och jag hatar att sova själv hemma, det är alldeles för läskigt. Därför rymmer jag hemifrån de nätter jag kan. Kom hem vid elva imorse, städade lite. Sen sov jag.

Imorgon kommer Jessica hit, eller först ska vi ut i skogen med hundarna och leka. Sen blir det middag och Sex and the City. Hoppas ni har en trevlig långhelg i alla fall!

Lägger upp lite bilder som kompensation för det dåliga bloggandet...



En gammal bild jag hittade. Med Zlatan på of course.



Jag på mösspåtagingen på valborg



Och sen bara för att jag älskar oss så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Dellion

Blont och sillisar väger upp allt icke bloggande :D näe men vissa dagar är ju bara för sega!

2009-05-22 @ 00:02:15
Postat av: Emelie

guu så bra :D haha, ja helt otroligt, ibland blir jag förvånad över hur mycket jag kan sova.. Men måste definitivt bli bättre på att uppdatera!

2009-05-22 @ 01:41:21
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/
Postat av: Dellion

Haha minen på den nedersta bilden är nog med kompensation ^^

2009-05-22 @ 10:08:50
Postat av: Emelie

Haha, ibland förstår jag inte hur jag kan lägga upp sånt här på mig själv!

2009-05-22 @ 17:30:27
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0