Make it simple like in Norrland

Nu ska jag avslöja något för er. Jag har rötter längre upp i landet.. i Norrland faktiskt. Kan ni tro det? Inte jag heller! Men det är förstås ingenting jag går runt och skryter med här i Stockholm. Fast det kanske har blivit lite mer trendigt nu i och med Storstadspojken, vad vet jag. Min pappa är i alla fall född, men inte uppväxt, i Norrland så där finns släkt till mig.

Nu till det jag ville komma till. Trots att jag brukar ignorera hela Norrlandsgrejen så kan jag faktiskt tycka att de är riktigt sköna där uppe. Som med detta tex, inga konstigheter, som Håkan skulle sagt. Inget krångel, inget omöjligt namn att uttala influerat från franskan. Inga fancy vibes, inget komplicerat. Stora hotellet. I like it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0