Jag klippte av mig håret

Åh herre alltså! Kom hem vid strax efter elva imorse och med tanke på att jag inte sov så mycket inatt och bara 4 timmar igårnatt så har jag varit rätt trött idag. Jag somnade därför till ett tag för en stund sedan och sov i någon timme.. Vaknar dock av en riktig mardröm!!

Det var en hemsk version av den traditionella blondindrömmen - att man blir brunett. Jag hade lyckats bli en blondin med fula bruna längder, så håret där uppe var alltså blont. I panik och med gråten i halsen börjar jag skrika på allt och alla om hur jävla ful jag ser ut, tar fram en sax och klipper av allt medan jag helt hysteriskt propsar på att jag hellre har en kort pojkfrisyr och är blond än har långt men brunt hår. När jag väl fått bort det mesta av håret får jag ännu mer panik, asså hysterin hade verkligen tagit över här, och skriker VAFAN HAR JAG GJORT???.

Huga, vad hemskt. Tur att det bara var en (mar)dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0