I-landsproblem, I-lansproblem...

Alltid har man nått litet problm, om än väldigt små. Man klagar ju över det mesta här i västvärlden, så fort man får tillfälle. Jag är rätt bra på detta. Jag tror man helt enkelt gör så för att vi för i övrigt har det så bra och för att nånsin kunna uppskatta saker och ting så måste man få lite motvind då och då. Och har man alltid medvind, ja då får man se till och skapa lite motvind..

Igår skulle jag bädda rent i sängen och jag har 5 stycken kuddar i min säng, huvudkuddar alltså. Till min förfäran fanns det inte tillräckligt många örngott som matchade med påslakanet. Detta ser jag givetvis som dagens stora problem och undrar vafan ska jag göra nu?? Det kommer ju se skitfult ut..

Sen kom jag och tänka på alla som inte ens har tak över huvudet. Fan vad pinsam man är ibland alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0