Fullt ös, medvetslös

En vecka. En endaste jävla vecka kvar. Vet ni vad som händer då, på fredag? Den femte juni? Vi tar studenten såklart. Jag längtar så mycket att jag tror jag dör. När flak åker förbi mig på stan vill jag börja grina - av både lycka och för att det är så jävla jobbigt att bara gå och vänta på den där dagen. En vecka känns som en evighet.

Men när den väl är kommen så finns bara ett spår att köra: Fullt ös, medvetslös.

Jag och B2 ska festa som att det inte fanns någon morgondag och supa tills vi inte vet vad vi heter. När jag vaknar upp dagen efter ska jag inte minnas hur jag har kommit hem eller vad som hände igår. Näe okej, inte riktigt så, men fan vad vi ska partaja.

Pessica, jag lääääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0