Kalas och ledighet

Fan vad dåliga vi är på att uppdatera. Dumt! Men nu gör jag ett försök i alla fall..

Vi var ju som sagt på Rigolettos 70-årskalas i förrgår. När vi kom dit var all personal utklädda till olika filmfigurer, bland annat kunde man se Jack Sparrow, Snövit, Batman, Gollum, Darth vader, Marilyn Monroe, m.fl.
När Hulken visade sig blev jag lika rädd som en 3åring igen och började nästan grina, typ. Jag är livrädd för människor i masker - framför allt clowner och burkaklädda kvinnor.. men nog om det.

Nåväl, på plats fick vi popcorn, chips, godis och cola. Mums! Vi fick se två filmer. Den första var Gran Torino som visade sig vara sjukt bra! Den rekommenderar jag verkligen. Hade inga höga förväntningar när filmen började men Clintan visade sig vara lika bra som alltid. Sen fick vi se någon andra världskriget film med Daniel Craig, hann kanske gå 5 minuter av filmen innan vi bestämde oss för att gå.. andra världskrigetfilmer har vi sett så jävla många av. Trötta på det var vi..

Nu har vi precis kommit hem från skolan och nu är det helg för oss vilket innebär en massa skoj hoppas jag. Vad ska ni göra i helgen?

Puss,


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi jag ska baka en prinnsesstårta imorn... dregel





:D

2009-03-20 @ 18:09:41
Postat av: Emelie

åh vad gott! dregglar ikapp...

2009-03-20 @ 18:34:18
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0