Tråklista när man har bajstråkigt

Sorry Veronica, snodde den från dig!


Namn: Emelie
Kön: Kvinna
Ålder: Nitton
Längd: 165 cm
Smeknamn: Em, Emla, Pemelie, Tuttis, Emme, Ems... kärt barn har många namn
Hårfärg: Blondin, vad annars?
Ögonfärg: Någon skum blandning av brun och gul

Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja
Stått på scen: Ja, Oscarsgalan i februari senast.
Varit ihop med någon som varit otrogen: ja, tyvärr
Klättrat på berg: inte vad jag kan minnas
Sett vita huset: Serien eller huset? Ingen av dom!


Antingen eller:

Kallt eller varmt: Vaaarmt
Spets eller satin: Bra fråga. Svart sperts, rosa satin?
Svart eller rött: svart
Regn eller snö: snö
Rosor eller tusensköna: rosor
Vår eller höst: vår
Matte eller engelska: engelska


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jag tycker om en massa pojkar
Vet den om det: Klart dom vet om det
Vad tittar du på hos en man: Händer, armar, ögon, kinder


Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Självklart. Kan inte klara mig i 48 timmar utan att kramas!
Kommit sams med dina föräldrar: självklart
Bråkat med en kompis: Nej


Gillar du att:
Ge kramar: Älskar det!
Ge massage: Alltså.. kan va kul i nån minut. Sen får jag ont i händerna.
Gå promenader i regnet: Beror helt på humör


Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, var i grekland en vecka och i marbella i nästan en månad.
Svär du för mycket: Ja. Nu gör jag det dessutom på andra språk!
När duschade du senast: För några timmar sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Gråa pyjamasbyxor (se bild i nedanstående inlägg)
Vilken låt lyssnar du på just nu:  My life your entertainment
Vad är bredvid dig just nu: Min mobil
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har en laptop, så skrivbordet är just nu min mage. Den är väl rätt blek antar jag..
Vad var det sista du åt: Middag?
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jessica haha. Vi ska leva lyckligt i alla våra dagar.
Har du en lavalampa: Nej, men hade en gång i tiden.
Hur är vädret just nu: slask, slask och åter slask. Kallt dessutom.
Vad gjorde du igår kväll: Träffade Jessica i stan, åkte hem till en kompis
Vem pratade du sist med på telefon: Samira
Vad gör dig glad: pengar, sex, blondiner och roliga skämt.
Vart skulle du vilja du åka: Australien!!
Vill du ha barn: Ja nån gång så. Men högst 2 st.
Vad ska dom heta: Snor ni mina babynames nu eller? Men Grace och Lucia har alltid varit en dröm. Killnamn har jag inte ens tänkt på.
Resor i år: Hoppas jag verkligen blir av!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Söt blogg du har!



Läs om vår härliga helg på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 12:47:58
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Emelie

Tack Mirry :)



Självklart besöker vi den!

2009-03-07 @ 12:52:38
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0