Tidig kväll

Jahopp, blev en tidig kväll ikväll... Var hos Emelie och gjorde en favorit i repris - middag. Jättegott som vanligt. Kan inte bli annat när det är B1 och B2 som lagar maten.

Eftersom Emelie skulle iväg till en vän runt 23 så var jag tvungen att sätta mig på tuben och tåget och åka från hennes ghetto till mitt ghetto på andra sidan stan - helt ensam. Hemskt var det, även fast det inte var några äckelgubbar ute idag. Ni som känner mig vet att jag är jättenojjig och rädd att va ute själv där jag inte känner mig hemma.
Tacka gudarna för att det finns mobiltelefon så jag kunde ha telefonkontakt med några vänner som kunde agera vittnen om något skulle hända. Men, även denna gång överlevde jag, tack och lov!

Nu ska jag sova sött och drömma om småkryp jag mött.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0