Söndagkväll

Tyvärr Roffe, inget väteperodixerat hår än men om en timme eller två så ska du få se :)

Sitter och kollar på parlamentet, tyvärr är inga av mina favoritkomiker med ikväll - det var trist. Jag gillar Björn Gustafsson, Johan Glans (min absoluta favvo) samt Magnus Betnér. Vilka komiker gillar ni?

Sen blir det till och plugga halva natten. Usch, slut på allt som har med lov att göra. Tidiga mornar, långa dagar och rutiner tillbaka på schemat. Hjälp. Jag vill verkligen inte.

Nej nu börjar parlamentet igen. Hörs sen. Puss på er,



Kommentarer
Postat av: Roff

Det blå laget kräver att få se det viita håret nu..

2009-03-01 @ 22:05:52
Postat av: Emelie

Snart roffe, snart..

2009-03-01 @ 23:45:34
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0