Seg söndag

...Äntligen funkar det att logga in på bloggen igen. Det har legat nere ett tag och jag som så gärna velat blogga! Frustrerande.
För mig blev det i alla fall ingen tidig kväll. Somnade nog inte förrän vid 5 - 6 snåret så därför vaknade jag inte förrän vid kl 14 idag, det var hur skönt som helst. Resten av kvällen kommer bestå av plugg och parlamentet.

Glömde dock berätta häromdagen att jag drack nya Ramlösa Mango. Ni som känner mig vet att jag jublade av glädje när jag hörde att denna skulle komma, då det väckte en nostalgisk känsla hos mig. Mitt favoritvatten var en gång i tiden Vichy Nouveou Mango Papaya. Kommer ni ihåg Vichyvattnet? Det var i alla fall det bästa jag visste och jag kunde i princip leva på det. Sen tog dom bort det och jag sörjt sedan dess, jag har liksom aldrig riktigt funnit en ersättare. Men det har jag nu, Ramlösa mango. Smakar lika gott som Vichy's mango papaya, om inte bättre. Åh, nu är jag lycklig!

         

Kommentarer
Postat av: slafs

Sparkling Water

2009-03-09 @ 22:53:04
Postat av: Emelie

Of course :)

2009-03-10 @ 12:16:11
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0