Rockigt värre

Det var en supertrevlig kväll för B1, men det är det väl alltid i goda vänners lag? Kvällen började hos Samira för lite presentutdelning och så sedan tog vi tubisen in till stan i detta jävla helvetesväder(!) och drog sedan till Hard Rock för att äta och mingla. Jag var nog största ungen för kvällen, drack inte en droppe alkohol (mina vänner var i chock) utan gled igenom kvällen på cola och milkshake (servitrisen trodde nog jag var 14 eller nått.. men who does't liksom?).

Anyhooo, strax dags att sussa. Avslutar kvällen med den här bilden och hoppas på nöjdare bloggläsare!!



Godnattis,



Kommentarer
Postat av: Johan

Jag hejar på er igen!

2009-03-29 @ 20:01:18
Postat av: Albert

Fy fabian

2009-03-30 @ 17:42:49
Postat av: Anonym

synd..även om du nu skulle bestämma dig för att fixa läppen så skulle du se lika förjävlig ut ändå..

2009-04-01 @ 20:39:05
Postat av: Emelie

Till anonym som inte vågar stå för sina åsikter:



Synd att du mår så dåligt så att du måste trycka ner andra för att själv må bättre. Antagligen har du en hel del egna problem med dig själv att handskas med så jag föreslår att du jobbar me dom istället för att sitta här och klaga på mitt utseende (som för i övrigt är helt fantastiskt!) Lycka till!

2009-04-01 @ 22:11:59
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah! din lilla lustigkurre

2009-04-02 @ 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0