Pluggsöndag och dagdrömmar

Sköööna söndag. Eller? Nä, inte den här söndagen heller.. B1 och B2 har nämligen prov i kultur och idéhistoria imorgon och som vanligt så har vi knappt satt igång ännu. Må detta vara vårt sista prov någonsin. Jag orkar inte mer!

Jag drömmer om studenten varje dag. Hur gyllenbrun min hy är, hur perfekt min klänning sitter, hur snygga extensions jag har och hur jävla lycklig jag är. Champagne till frukost och till dricka hela dagen, champagne som sprutar och Jessica vid min sida hela dagen. Skrik, skratt och hundratals glädjetjut denna varma, soliga sommardag. Den 5:e juni. Åhh, ge mig den 5:e juni nu.


Nä, dags att plugga var det..

Puss.



Kommentarer
Postat av: Fader Tid

100år kvar tills Juni iaf

2009-03-23 @ 05:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0