Och så va helgen över...

Okej okej, blev inte mycket kickande av the male asses.. vem som egentligen är bäst av kvinnan och mannen (som vi alla redan vet svaret på) blev igår mannen tyvärr, då den ena manliga parten kunde läskigt mycket om amning och bröstmjölk... Hmm.. Nog om det.

När jag skulle hem idag hände allt som inte bör hända, ungefär. Jag var tvungen att kolla kalendern så att det inte blivit fredag den trettonde eller något, sån jävla otur jag hade. Det började med att jag halkar och ramlar på vägen till bussen, och inte bara på marken heller utan givetvis när jag traskar genom värsta lerstigen vilket resulterar i att det ser ut som jag just varit med i en gyttjebrottningsmatch. Notera att jag dessutom har knullruffs och gårdagens smink på mig..
Kliver på bussen och.. ser att den skumma mannen, ja han är nog lite av en stalker till mig, sitter där och bara råglor. Ja, han har ju inte sett mig i det skicket tidigare.. Får panik och ringer B2 som sover som en stock. Så det blev till att leka kurragömma hela resan. När jag äntligen kliver av bussen träffar jag diverse olika bekantskaper.. varför träffar man alltid folk när man minst vill det?

När jag kom hem var det bara att börja tvätta, både mig själv och mina kläder. Nu har jag precis tryckt i mig mat och mår illa som fan..



Förresten har vi en vän som fyller år i veckan så jag och Jessica kirrade såklart bästa presenten. Jessica kämpade stenhårt med att slå in det och titta så fint det blev! Dessutom hittade vi ett riktigt töntigt kort till, helt perfekt. Kan ni gissa vad som låg i paketet??



Kommentarer
Postat av: Anonym

en maskin som gör om saltvatten till sötvatten

2009-03-30 @ 17:55:59
Postat av: Emelie

Haha inte riktigt.. men nästan!



Ledtråd: Gör en vanlig kille till en riktig nörd :)

2009-03-30 @ 17:59:17
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/
Postat av: tvspelsmannen

ett xbox spel

2009-03-30 @ 18:03:30
Postat av: Emelie

Hihi, viskade en fågel det i ditt öra?

2009-03-30 @ 18:12:51
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0