Kaffefilosofi

Klev upp som en riktig zombie strax före sju imorse med alldeles rödsprängda ögon och otvättat hår. Kände mig helt förstörd. Som om att Gud hört mina böner smsade Jessica någon minut senare och meddelade att vi struntar i första lektionen, snacka om att känna sig lättad! Efter någon timme eller två kom vi fram till att vi även skulle skita i den andra lektionen och inte infinna oss i skolan förrän efter lunch.. Phew! Så skönt det var. Jag har varit helt förstörd på sistonde, hur mycke/lite jag än sover på nätterna så är jag helt slut på dagarna...

Kanske borde börja storkonsumera kaffe varje morgon som den övriga befolkningen gör? Vad är det med kaffe egentligen? Har aldrig fattat grejen. Det är varken supergott eller gör något mirakulöst. Samma sak med rökning, har aldrig förstått vad som är så underbart med att röka. Missfärgade tänder, svarta lungor och en förjävla stank tycker inte jag låter så attraktivt.. men vem är jag att uttala mig..




Såhär borde alla rökare göra. Pronto!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är coolt att röka, jävla nörd

2009-04-02 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0