Jack Sparrow e dyyyr

Vi läste just om hur mycket pengar Johnny Depp blivit erbjuden för att ännu en gång anta rollen som Jack Sparrow i en fjärde Pirates of the carribbean-film (som för i övrigt är några av mina favoritfilmer.. jag må va den enda, men något med pirater fascinerar mig!). 493 miljoner kronor. Nästan 500 miljoner kronor. Vet ni hur sjukt jävla mycket pengar det e??

Jessica och jag diskuterade vad vi skulle göra om vi fick så mycket pengar. Förutom operationer, köpa bostad och diverse andra inköp så skulle vi aldrig jobba. Tänk så himla skönt, att ha dagarna fria till precis vad man vill. Så vi tyckte gott att han kunde ta och spela in den där filmen och sen föra över pengarna till våra konton.

Vad skulle du göra om du hade så mycket pengar?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0