Hur dum får man bli?

Nu ger jag er all rätt att kalla mig en dum, blåst blondin. Jag har haft den här datorn i över ett år och inte fattat hur webcamen funkar (det är en sån där inbyggd i laptopen)... tills ikväll. Nu har jag äntligen löst mysteriet, hur trög jag än må vara, så är jag helt överlycklig över detta. Så den senaste halvtimme har ägnats åt att ta fjantiga bilder - så lättunderhållen är jag en fredagnatt. Eller är det lördagnatt nu? Har aldrig hajat det där. Beror väl på att jag blekt bort alla mina (de få jag faktiskt hade) hjärnceller.

Aja, här får ni ett smakprov i alla fall. Om ni itne ser något så beror det på att jag tog dessa i mörker, liggandes i sängen.

'


Kommentarer
Postat av: Rädd

Bra bild

2009-03-14 @ 06:37:14
Postat av: Anonym

Nä, inte så värst :p

2009-03-14 @ 16:26:17
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0