Hon är inte ensam

Blondinbella var inte den enda som drabbades av panikångest idag. Det var längesen jag bröt ihop så som jag gjorde ikväll, jag bara kände att jag inte fick någon luft. Jag kunde inte andas och trodde jag skulle dö, typ. Sen kom tårarna. Kändes som att jag låg och hulkade i flera timmar, kippade efter luft och tårarna bara sprutade. Det läskiga va att det inte gick att stoppa, det bara went on and on. Nu har jag lugnat mig lite, men jag hoppas verkligen aldrig att detta kommer tillbaka igen.


Vad är panikångest?

Panikångest kan drabba vem som helst, när som helst och till synes helt utan någon förvarning. Första attacken kanske kommer då du sitter i lugn och ro hemma i vardagsrumssoffan och läser, tittar på TV, umgås med vänner, kopplar av och har det skönt. Helt plötsligt får du en känsla av fruktan att inte få luft. Du får hjärtklappning, smärtor i bröstet, kvävningskänslor, yrsel och ostadighetskänsla.





Kommentarer
Postat av: Konsulten

Sker bara om man ångrar något? :D

2009-03-26 @ 07:32:43
Postat av: åsna

HAHAHAHAAH! LOOOOOOSER

2009-03-26 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0