Förkylningstider

Ni som följt vår blogg vet antagligen att vi älskar att kolla på parlamentet så därför klickade jag hem två biljetter till en inspelning av det igår. Hoppas att det blir roligt, mycket av skämten klipps ju bort när det blir till ett program.

För i övrigt så har vi blivit förkylda jag och Jessica så idag har vi spenderat dagen hemma i våra sängar. Skönt det, bortsett från att jag har ont i halsen, öronen och tycks svettas som en gris hela tiden. Känner mig supersexig, verkligen. Ska fortsätta ligga här i min pyjamas hela kvällen och tycka synd om mig själv. Kanske börja på en ny bok eller börja titta på en ny serie. Tips?

Puss,



Kommentarer
Postat av: Gregory House

House M.D är serien som gäller, för fan.

2009-03-06 @ 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0