Onsdag

Den här dagen har varit lite annorlunda, men inte sämre för det. Sov inte hemma inatt så jag fick ta pendeln till årstaberg där jag mötte Jessica. Vi åkte tillsammans till skolan därifrån. När vi kom fram hade vi ett testprov i the writing part of the Cambridge Exam. Gick väl rätt bra, för att va blonda och så.

Sen åt vi lunch på vårt stammisställe Jensens. Vi bara älskar deras mat! Där fick vi lunchsällsis av en gammal gubbe som hävdade att 4 glas rött om dagen är bra för hjärtat. Jag kunde inte annat än att hålla med. Efter det hade vi i alla fall två konstiga lektioner till och sen åkte vi hem. Eller, jag åkte hem och Jessica till sin kompis.

Förresten, såg ni Victoria Silvstedts - my perfect life igår? Vad tyckte ni om det? Kan det bli mer blont eller?

Pussisar,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0