Todaaay

Morning! Sitter i skolan igen med världens bästaste Pessica. Jag lyckades givetvis försova mig imorse, låg och vred och vände mig halva natten och somnade säkert inte förrän 4 - 5 imorse. Och idag är det fullt upp dessutom!

Dagens schema ser ut såhär:

- Skola 08.30 - 16.30
- Träffa Mami i stan 16.30 - 17.00
- Vara otrogen mot min fästmö Jessica och träffa Suzana 17.00 - 20.00/21.00
- Träffa Mabbis och slå honom på Crash Bandicoot (om det ens är möjligt?)

Tyvärr har jag ingen kamera med mig, annars hade jag slängt upp en dagens. Min klädsel idag består av rosa t-shirt, rosa kofta, rosa klocka, rosa trosor, rosa nagellack, svarta byxor, skinnjacka och en väska stor som ett hus (för att bära med mig allt överallt). Känner mig sååå rååååsa och det vet jag att ni älskar. Bild får ni se senare.

Nu ska jag smsa och lyssna på radio i min råååsa mobil.



Rosa, sönderblonderade och brunkrämiga pussar,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0