Svar

Vad roligt att kommentarer börjat droppa in i bloggen :)

"Ni två är så jävla sorgliga. Jag tror att ni ska lägga ner era planer på att flytta hemifrån tills ni har vuxit ur blöjan. Jag vet att eran största förebild är Blondinbella, och jag märker hur hårt ni anstränger er för att vara två korkade blondiner som ääääälskar rååsa o råååsa drinkar å diiisko o bla bla bla, ni lyckas otroligt bra men GUD vad ni kommer skämmas om ett par år. Det är inte attraktivt att leva genom varandra och inte ha en egen åsikt om varesig det ena eller det andra.
Det är inte speciellt attraktivt med sönderblekt hår och 4530458 lager för mörk brunkräm heller.
Väx upp och lägg ner bloggen.
P.S. Löningshelg? Jo tjena ja. Ni två har inte ens ett jobb? Konstigt att ni inte får lön?"


Svar: Vi suuuuuger in all avundsjuka :) Puss



Emelie uppdaterar: Ett gott skratt förlänger livet. Jag har väldigt ont i huvudet men glömde det för ett par minuter då jag dubbelvek mig av skratt. Ni gör min vardag! Tack! <3

Kommentarer
Postat av: Vilde

Hahaha... Varför går dom in på eran sida då undrar jag ;P



2009-01-27 @ 00:47:16
URL: http://wildeberry.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaa du, det undrar jag också. Ett mysterium det där ;p

2009-01-27 @ 00:57:16
URL: http://emelieochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0