Söndagkväll

Här var det segt! Snacka om att man är trött (talar säkert för oss båda). Blev utgång igår igen, fast man jämt säger att man inte ska dricka igen på lääänge efter varje utgång. Men tjejerna var taggade så vi drog ut en sväng, blev Fridays och sen drog jag och jessica själva till After. Var faktiskt inge drag ute igår alls konstigt nog. Var alla ute i fredags eller?

Blev en jävla konstig kväll faktiskt, men den var riktigt kul ändå. Slösade inte mycket pengar heller och så fick jag och Jessica de sista lakritsshottarna som fanns på After. Men det fick bli lite i smyg, eftersom att Markus, bartendern i den andra baren, gick runt och kollade under kvällens gång så att vi inte hade beställt några shots.. blev lite för mycket gången innan. De var nog lite oroliga för oss, med all rätt. Men vi överlevde ju och det är huvudsaken. Det gör vi ju allitd, jag och B2!

Nu har jag inget mer att skriva för stunden.

Pussisar,



Kommentarer
Postat av: Mandus

Jag och Lars Aduktsson var på After i fredags, han var så full att han var nära att paja sin frilla, men självklart så pajade han den aldrig.

2009-01-07 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0