Smidigt...

Jag slängde mig just på sängen med laptopen för att blogga lite men dum som man är så slog jag huvudet i sängstommen. Fy satan vad ont det gjorde! Mitt uppe på huvudet, sitter och håller handen på där. Ser nog ut som en jävla apa.

Anyho, idag är det måndag -  bästa dagen på hela veckan! Eller..? Inte. Men med rätt inställning så ska det tydligen funka enligt både blondinbella och kissie. Dock märker jag ingen skillnad, måndagen var lika seg och tråkig som vanligt. Jag och Jessica har mest letat jobb och lägenheter idag och nu har vi fått nys om en i Hammarbyhöjden. En tvåa på 57 kvadrat som verkar jättemysig. Med rimlig hyra också. Nu hoppas vi på att få den och i sådana fall flyttar vi in i april.


Nu; något kallt på skallen och en kopp té. Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0