Ny termin, ny start

Woohoo, imorgon börjar skolan igen. Gud så jag har sett fram emot det! Ironiskt talat, alltså. Tillbaka till rutiner, plugg och hälsosam mat. Och förhoppningsvis lite träning. Inte för att vi kommer att upprätthålla detta eller så, slår vad om att vi fortsätter sitta uppe till 2 på natten, sover eftermiddag när vi kommer hem och ser att springa till tvärisen som vår dagliga träning, säkert med en läsk i högsta hugg. Men försöka kan man ju allitd.

Gick upp vid halv tolv idag, det tyckte jag var tidigt. Så duktig tyckte jag att jag var, som lägger manken till för bättre sömnrutiner. Jag undrar hur lång tid det tar innan jag somnar igen, vaknar upp vid åtta ikväll, får panik och inser att jag aldrig kommer att kunna somna ikväll. Som vanligt.

Men jag ska lyckas hålla mig vaken. Jag ska lyckas med att skaffa pefekta sömnrutiner. Jag ska lyckas med att vara hälsosam. Jag ska lyckas den här terminen, ja det ska jag fan.

Nu krävs bara ork, tålamod och pengar. Vart fan hittar man det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0