Nostalgi

Vet ni vad jag gjorde inatt? Jag spelade tv-spel! Och inte vilket tv-spel som helst, utan världens bästa Crash Bandicoot! Det blev en riktigt nostalgitripp, för det var verkligen 100 år jag spelade det och ändå är det fortfarande kul. Min medspelare var till och med förvånad och erkände att jag var bättre än han trott. Men det är förstås, han tror inte att jag kan någonting..
Nu ska jag i alla fall sno min brors PS2 och ha i mitt eget rum - fuck sömn, skola och allt vad det heter. Jag kommer typ bli mästarnas mästare på Crash, igen.




Nu blir det middag! Sen kanske jag ska träffa Jessica. Vi har inte setts på ett tag nu, så det börjar bli lite katastrof. Gud vet hur många timmar vi pratat med varandra i telefon igår och idag!

Söta pussinusar,


Kommentarer
Postat av: Egglas

Bara första Crash Bandicoot som håller måttet!

2009-01-25 @ 02:32:16
Postat av: Emelie

Nej fan, tvåan och trean funkar också :D det var trean jag spelade. Sååå nice

2009-01-25 @ 02:41:40
URL: http://charmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0