Gårdagen och nu

Nu är jag hemma igen efter gårdagens bravader. Eller bravader och bravader, det blev en hyfsat lugn kväll, dock lika trevlig som vanligt. Vi prövade på nya klubben Seven på kungsgatan i K-15s gamla lokaler. Kommer nog bli en väldigt bra klubb så fort de blir lite mer kända och folk börjar komma dit. Var inte så mycket folk där direkt. Annars mycket bra "kvällens drink" och superbra DJ på övervåningen!

Just nu sitter jag och trycker i mig middag och undrar vad som händer ikväll. Några vänner tänkte dra till pans men jag vet inte om jag har orken att göra mig i ordning och gå ut igen. Så nu funderar jag på annat att göra. Några förslag?

Puss,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0