Äntligen hemma

Blev ingen nästa lektion, inte med tillgång till dator i alla fall. Nu är jag dock hemma igen och är hur jävla trött och utsvulten som helst. Ska strax länsa kylen och sen ta mig en efterlängtad eftermiddagslur. Jag bara älskar att få komma hem, dra av mig mina tighta byxor och sätta på mig mitt velourset. I vilken färg? Rosa såklart! Finns inget bättre än att bara få varva ner och eftermiddagsmysa.

Nu till poängen med själva inlägget. Lyssnade på radio på vägen hem (har efter ett år hittat radiofunktionen på min mobil så nu har jag blivit ett radiofreak and I love it!) och hörde att Magdalena Graaf drabbats av en hjärnblödning! Min första tanke var bara; "Fyfan vad läskigt! Hon som är så ung!". Men vid närmare åtanke känns det som att det kanske inte var så konstigt ändå.. hela det där fram- och tillbaka förhållandet med Magnus kan ju fan inte varit bra, vem som helst skulle väl fått en hjärnblödning av det... Jag kände faktiskt sympati.

Sen när jag loggade in på datorn så står det på MSN's förstasida att Robinho blivit gripen för våldtäkt och min första tanke var; "Giriga jävla brud som vill åt hans pengar". Och därmed försvann all sympati jag några minuter innnan hade gott om...

Nä, mat var det!



Pussisar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0