Äntligen helg

Kort torsdag och äntligen helg. Jag e vrålhungrig just nu, men städerskan far runt i hela lägenheten så jag vågar inte lämna rummet. Känns bara som att jag är i vägen. Nåväl, någon gång måste hon ha städat klart och då blir det efterlängtad lunch!

Idag var jag och Jessica på arkitekturmuséet med vår City Planning group. Det var ju sådär lite halvt ointressant då utställning just nu handlade om svensk arkitektur genom tiderna. Fanns inte så mycket om framtida arkitektur som vi hade haft lite mer nytta av. Fast det stod dock en del om mitt "älskade" skarpnäck...

Nu ska jag och Jessica överväga vad vi ska laga till lunch. Det står mellan fiskpinnar och kyckling. Intressant va? Jag vet att ni antecknar där hemma, inget att skämmas för.

Puss på er,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0